Ombudsman
TRANSPARENȚA DECIZIONALĂ

Concurs de selectare a unui expert/unei experte în scrierea textelor (copywriter) pentru noua pagină web a Oficiului Avocatului Poporului

Anunț privind selectarea unui expert/unei experte în scrierea textelor (copywriter) pentru noua pagină web a Oficiului Avocatului Poporului

Oficiul Avocatului Poporului este în căutare de expert/ă în scrierea textelor (copywriter) pentru a dezvolta conținutul paginilor statice ale noii pagini web a instituției. Scopul este de a asigura că informațiile sunt prezentate clar, concis și pe înțelesul tuturor utilizatorilor site-ului, indiferent de nivelul lor de cunoștințe juridice.

Obiective:

  • Dezvoltarea de conținut de înaltă calitate pentru paginile statice ale noii paginii web a Oficiului Avocatului Poporului.
  • Asigurarea unei comunicări eficiente și accesibile a informațiilor juridice către publicul larg.
  • Pregătirea conținutului într-un stil coerent, ușor de înțeles și adaptat la nevoile publicului țintă.

Profil: Oficiul Avocatului Poporului este o instituție similară instituțiilor europene și internaționale ale ombudsmanilor și funcționează în baza Legii nr.52/2014 cu privire la Avocatul Poporului (Ombudsmanul) și Legii nr. 164/2015 pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Oficiului Avocatului Poporului, având ca scop asigurarea respectării drepturilor și libertăților omului de către autoritățile publice și alte persoane juridice, precum și de către persoanele cu funcții de răspundere de toate nivelurile.

Conștientizând vulnerabilitatea persoanelor strămutate din Ucraina, precum și a autorităților naționale care s-au pomenit într-o situație de criză fără precedent, Avocatul Poporului și-a propus să monitorizeze cu atenție intervenția autorităților publice în procesul de gestionare al acestei situații, pentru a veghea asupra respectării drepturilor și protecției persoanelor refugiate. Acțiunile desfășurate în acest context, au menținut convingerea Ombudsmanului că dimensiunea legată de fluxul migrațional, nu este una de moment, ci de lungă durată, care impune o integrare sistemică și strategică a acesteia în activitatea Oficiului Avocatului Poporului, unde protecția drepturilor și libertăților persoanelor refugiate care au ales Moldova ca țară de tranzit sau de destinație, are un rol primordial. Astfel, întru consolidarea acțiunilor de monitorizare a  situației persoanelor strămutate din Ucraina, Ombudsmanul a creat temporar un Consiliu Consultativ de prevenire a încălcării drepturilor persoanelor refugiate din Ucraina. Totodată, întru fortificarea asigurării protecției drepturilor persoanelor refugiate din Ucraina, Oficiul Avocatului Poporului cu suportul Oficiului Înaltului Comisar ONU pentru Drepturile Refugiaților implementează Proiectul „Consolidarea  capacitaților Oficiului Avocatului Poporului în protecția și promovarea drepturilor refugiaților și altor persoane”.

Scopul: Scopul principal al proiectului este fortificarea capacităților angajaților Instituției Ombudsmanului în monitorizarea, protecția și promovarea drepturilor refugiaților și altor persoane pe teritoriul Republicii Moldova, precum și asigurarea respectării drepturilor privind integrarea socială a acestora.

Contractarea expertului/ei în scrierea textelor pentru noua pagina web va fi susținută de resursele financiare din cadrul proiectului sus menționat.

În acest context, Oficiul Avocatului Poporului este în căutare de expert/ă în scrierea textelor pentru paginile statice ale noii pagini web a Oficiului Avocatului Poporului.

Pentru referință consultați actuala pagina web a instituție www.ombudsman.md .

 

Expertul/Experta în scrierea textelor (copywriter) va avea următoarele responsabilități:

  • Colaborarea cu echipa Oficiului Avocatului Poporului pentru a înțelege nevoile și obiectivele conținutului paginilor web statice.
  • Dezvoltarea conținutului pentru meniul principal și secundar al noii paginii web referitoare la misiunea, rolul și responsabilitățile Oficiului Avocatului Poporului, etc.
  • Redactarea textelor pentru paginile de prezentare, contact, despre noi și alte pagini statice relevante.
  • Adaptarea conținutului juridic complex într-o formă simplă și clară, fără a compromite acuratețea informațiilor.
  • Utilizarea exemplelor și a analogiilor pentru a explica conceptele juridice într-un limbaj ușor de înțeles.
  • Editarea și revizuirea conținutului existent pentru a asigura coerența și claritatea mesajelor.
  • Respectarea termenelor limită stabilite pentru fiecare etapă a proiectului.

 

Cerințe de calificare:

  • Studii superioare sau calificare echivalentă în comunicații, jurnalism, relații publice, publicitate, sau domenii conexe;
  • Experiență relevanta in copywriting;

 

Aptitudini:

  • Abilități excelente de scriere și editare și capacitatea de a modifica stilul de scriere pentru a reflecta identitatea instituției;
  • Capacitatea de a înțelege rapid identitatea unei organizații și proiectele acesteia;
  • Atenție excelenta la detalii;
  • Creativitate și capacitatea de a propune alternative;
  • Abilități organizatorice puternice și obișnuit să lucreze la termene limită;
  • Capacitate de a asimila cantități mari de informații și de a le compila eficient.

Plan de lucru:

Obiectivul principal al misiunii este de a produce conținut pentru cele 30 de pagini statice care vor conține o informație utilă pentru utilizatorii site-ul. Toate materialele scrise vor fi coordonate cu persoana responsabilă din cadrul echipei Oficiului.

 

Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați/te:

  • Planul de lucru propus pentru realizarea sarcinilor (care ulterior poate fi ajustat de comun cu Oficiul Avocatului Poporului);
  • Oferta financiară cu toate taxele incluse și livrare a activităților.
  • Un CV actualizat (maximum 2 pagini)
  • Exemple de lucrări de copywriting realizate

 

* În Oferta financiară se va indica prețul total pentru serviciile specificate, în lei moldovenești. Prețul total brut include toate taxele, impozitele, reținerile sociale și fiscale aferente, conform legislației în vigoare a Republicii Moldova.

Din suma totală vor fi reținute și virate la buget toate reținerile sociale și fiscale, conform legislației naționale în vigoare.

 

Aranjamente instituționale

Oficiul Avocatului Poporului va încheia cu expertul un contract de prestare a serviciilor, conform condițiilor indicate în Invitația de participare.

În procesul de prestare a serviciilor, expertul va comunica direct cu persoanele responsabile desemnate din cadrul Oficiului Avocatului Poporului.

Oficiul Avocatului Poporului va efectua plata după prestarea serviciilor, în baza unui act de predare – primire.

 

Modul de prezentare a dosarului:

 Dosarul va fi depus în mod electronic la adresa: secretariat@old2.ombudsman.md  cu atașarea setului de documente scanate, indicându-se în titlul mesajului: „OAP/concurs/expert_ în scrierea textelor (copywriter) pentru pagina web a Oficiului Avocatului Poporului”, sau fizic la secretariatul OAP pe adresa mun. Chișinău, str. Calea Ieșilor 11/3;

Persoană de contact: Ecaterina Iosob, Șefa adjunctă, Direcția Promovarea Drepturilor Omului și Comunicare, Telefon: +373 60002650

e-mail: ecaterina.iosob@old2.ombudsman.md

Termenul limită pentru depunerea dosarului este 31 octombrie 2023.

Ofertele parvenite după data stabilită, vor fi respinse.

PRINT
227
Font Resize